A webáruház ,,készítési ár” karbantartása

Két lehetőség kínálkozik számodra az egyik az, hogy te magad lehetsz a webáruház készítési ár karbantartója és akkor te saját magad frissítheted, új termékeket tölthetsz fel, vagy éppen módosíthatsz az árakon, tehát miért fizetnél másnak, amikor te magad is meg tudod csinálni. A másik választás viszont az, hogyha szakemberre bízod, ha bizonytalan vagy, van rá elég pénzed és kényelmes megoldást jelent számodra. Ezért inkább, ha szakemberre bízod fontos, hogy mindig olyan árajánlatot kérjél, ami tételesen sorolja fel, miből tevődik össze a webáruház készítési ár. DESIGN: ez jelenti a honlap külső megjelenítését, menü pontokat, design-ját és, hogy milyen formát ölt majd a tartalom.

HONLAP MOTORJA: a honlap motorja a menüpontokat kezeli, ehhez tartozó adminisztrációs felületet, amellyel saját gépünkről, alap szövegszerkesztő tudással is képesek vagyunk a honlapunkat megszerkeszteni.
Fontos, hogy vannak, akik külön számolják a weblap motorját és az adminisztrációs felületet. Erről mindig érdeklődj.
MODULOK: ezek lehetnek például: hírlevél, kezelő, hírmodul, regisztrációs felület, képgaléria, fórum. Tehát ez mind annak a függvénye, hogy te mit szeretnél.
Fontos hogy a webáruház készítési árak mellé írassuk be a lehetséges funkciókat az árajánlatba. HONLAP SZÖVEGE és TARTALMA: tisztázni kell a céggel az ár tartalmaz-e szövegírást vagy vállalnak-e ilyet, ha nem akkor neked kell a szöveget írnod vagy egy külső munkatársat felbérelni, aki ezt megteszi. KERESŐ OPTIMALIZÁLÁS: ez egy külön szolgáltatás, aminek az a célja, hogy honlapunk úgy legyen megcsinálva, hogy a keresők és az olvasók számára minél magasabb szinten értékelt legyen.